sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Amber

Nie wiem kiedy, nie wiem gdzie, nie wiem jak,znalazłem się w tej cholernej klatce,nie mogłem z niej wyjść ani za bardzo się poruszać, rozkazałem Amber udawać że śpi, ja jednak sam jednym okiem patrzyłem na naszego porywacza, coś roił przy stole, pewnie chciał nas zabić i zerwać z nasz futro, albo jeszcze inaczej, może dowiedział się, że nie jesteśmy 100 % wilkami i dla tego chce nas zabić, albo po prostu badać.
Mężczyzna położył wszystko na stole znów wychodząc z pokoju, szybko podniosłem się, uderzając z całej siły w klatkę, która nie chciała mnie wypuścić.
-To nic nie da ... usłyszałem głos Amber.
Spojrzałem na nią znów uderzają w klatkę.
-Naruto przestań.
-Nie, ja nie mogę długo być w zamknięciu, jestem wolny ... warknąłem ponownie uderzając w szybę,ta w końcu po tysięcznym razie trochę się naruszyła, spojrzałem na Amber mówiąc.
-Musisz uderzać w nią może popuści ... powiedziałem starając się uwolnić do puki był jeszcze na to czas.

Amber ? wybacz że takie coś dziwnego mi wyszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT