sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Kichi wepchnęła mnie do wody, najpierw nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić, moje ciało nie chciało się ruszyć, czułem jak zanurzam się pod wodą, w takim momencie zostało zamienić mi się w człowieka.
Wynurzyłem głowę ciężko oddychając.
-I co Panie niczego się nie bojąc, co Pan nam teraz powie.
Spojrzałem na nią wściekły , moja ludzka polowa miała ochotę po prostu ją zabić, wyszedłem z wody zmieniając się w wilka.
Wadera śmiała się jednak mnie to nie za bardzo ruszało, otrząsaczem futro z wody kładąc się na słońce.
Kichi podeszła patrząc na mnie.
-Czego?. ...warknąłem zły.
-Zastanawiam się jak można się bać wody.
- JA SIĘ WODY NIE BOJE, JA PŁYWAĆ NIE UMIEM !!! .... krzyknelem zły.
Może i w ludzkiej postaci plywalem jednak w wilczej omijałem wody, by nie wchodziła we frakcję z moimi mocami.

Kichi dzięki 😞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT