sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Ann

Słysząc te słowa, mój pyszczek sam uśmiechnął się do wadery, uwielbiałem takie tereny widać było,że ona też dla tego bardzo chętnie z nią poszedłem.
Las był mroczny i taki hym można by rzec że straszny, coś co uwielbiałem, kontem oka zerknąłem na waderę która rozglądała się po lesie.
-Ann ... szepnąłem cicho.
-Słucham cię ?
-Lubisz takie miejsca prawda ?
-Tak, czuję się tu bezpiecznie.
-Mam super pomysł.
-Jaki to pomysł ? ... zapytała patrząc na mnie.
-Dziś jest Hallowen.
-I co w związku z tym ? .. zapytała.
-Możemy zaszaleć i pobawić się emocjami innych, może być nawet zabawnie, wiesz jak będą krzyczeć ze strachu ... powiedziałem obmyślając w głowie już trochę podły plan.

Ann ? zgadzasz się będzie fajnie XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT