czwartek, 29 października 2015

Od Naruto Cd Amber

Spojrzałem na pyszczek wadery uśmiechając się wesoło.
-Ty też masz ładne oczy.
Ta spojrzała na mnie troche sie czerwieniąc.
Rozbawiło mnie to przez co cicho się zaśmiałem.
-Z czego się smiejsze Naruto ? .... zapytała.
-Ładnie wyglądasz gdy na twoim pyszczku maluje się rumieniec.
Wadera słysząc to jeszcze bardziej nabrała czerwonego koloru.
Co na jej czarnej sierści wyglądało bardzo sympatycznie.
Spojrzałem na nią calujac w policzek.
-A to za co ?. .. zapytała zaskoczona.
-Za nic po prostu przyjacielski pocałunek w policzek.
-Ale ty wiesz że tego nie można nazwać policzkiem ?
-Oj czepiasz się, co to za różnica ?
-A no .... chciała coś powiedzieć jednak jej przestałem.
-To było pytanie retoryczne.
Oboje zajmowaliśmy się patrząc na siebie.
-Wiesz co jesteś na prawdę spoko waderą i na prawdę cię lubię ... powiedziałem zgodnie z prawdą.

(Amber Xd dziwna wena )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT