sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Nie wiedziałem ze dziewczyna potrafiła zmieniać się w smoka.Nie powiem zaskoczyło mnie to, zeskoczyłem z drzewa zmieniając się w wilka.
Postanowiłem jednak nie wracać do watahy bo w końcu nie miałem po co tam wracać.
Idąc lasem na swojej drodze napotkane trzy wilki chodzące po naszym lesie, gdy tylko dostrzegli mnie swoim wzrokiem,podszedł do mnie okraszają mnie w koło.
-A ty co tu robisz dzieciaku ? .... warknął jeden z nich.
-Nie jestem dzieciakom ... warknąłem oburzony tym co właśnie usłyszałem.
-Nie pyskuj w końcu jesteś tu sam, dla tego możemy coś z tobą zrobić.
Słysząc te słowa życiem się na niego, zaczęła się krwawa masakra jeden z nich wgryzł mi się w łapę, zawyłem wygrywając łapę z jego pyska , w tedy wściekły wybiłem mu kły w szyję,zabijając go wściekły spojrzałem na dwójkę pozostałych wilków które po prostu się wycofały.
Po woli kulejąc doszedłem do watahy na mojej drodze znów stanęła Kichi.
Położyłam się na ziemi ukrywając mocno krwawiącą ranę, Wander spojrzała na mnie unosząc jedna brew.
-Ym cześć ... powiedziałem sztucznie się uśmiechają, nie uśmiechałem się sztucznie dla tego ze nie chciałem by tu była, lecz uśmiechałem się tak ponieważ próbowałem tym ukryć moja obolałą i mocno krwawicą łapę.

Kichi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT