czwartek, 29 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Zachowanie dziewczyny najpierw mnie zaskoczyło, ponieważ uległa nie zachowuje się w taki sposób, jednak po chwili widząc ją prubujac wyjść z lądu wybuchnelem gromkim śmiechem.
-A ciebie co tak bawi ? ... zapytała odwracając się w moją stronę. -Nic zastanawiam się jak wyjdziesz z tego lasu.
-Normalnie tak samo jak tu weszliśmy.
Gdy to usłyszałem znów wybuchnelem śmiechem.
-Ok, to powodzenia tylko uważaj na centaury.
-Czemu mam na nie uwarzac ?
-Wiesz gdy wchodziliśmy do lasu zauważyłam centaury jeśli je wkurzysz mozesz nieźle oderwać, życzę powodzenia ... burknolem wskazując na drzewo, położyłem się na nim zamykają oczy szczerze nie chciało mi się spać byłem tylko ciekawy jak teraz zachowa się dziewczyna, w końcu w pojedynkę nie da rady 2 centaura.

Kichi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT