sobota, 31 października 2015

Od Alice CD Macka

Mack patrzył na mnie pytającym wzrokiem.
Parsknęłam śmiechem.
Nie wie,że szłam za nim.
Chciałabym wiedzieć,jakie jest jego marzenie.
Jednakże...moja wędrówka za nim na nic. Wypowiedział życzenie cicho. Nie miałam szansy usłyszeć. A podlecieć nie mogłam.
-Co?-spytał też się śmiejąc.
-Idziemy gdzieś? Choć nad Wodospad,co?
-Ok,ok-zaśmiał się,lecz widać było,że jest zdezorientowany.

*W drodze*
-Jak się spało?-spytał.
-Dobrze. Masz jaskinię na lepszym powietrzu,wiesz? Łatwiej jest zasnąć.
Uśmiechnął się.
Drzewa były pięknie pomarańczowe. Liście tworzyły fajny,szeleszczący dywan. Specjalnie szurałam łapami,by poczuć,jak liście fajnie szeleszczą z każdym moim krokiem. Mack się dołączył.
-Mack? Kto pierwszy w tamtej kupce liści?!-krzyknęłam uradowana i rzuciłam się do biegu. Mack próbował za mną nadążyć. Równocześnie zniknęliśmy w kupce liści.
Wstałam. Mack też.
-Patrz!-krzyknęłam i wywołałam wiatr trzepotaniem moich marnych,wróżkowych skrzydełek. Nienawidziłam ich. Czułam się w nich odmienna nie licząc faktu,że samo posiadanie skrzydeł jest odmienne. Teraz cieszyłam się,że mogą mi sprawiać radość.
Liście poszybowały w górę.
Pod koniec wylądowaliśmy znowu w kupce liści.
Zmęczyłam się. Mack chyba też.
Śmialiśmy się tak,jakbyśmy wpadli w trans.
Coś obok nas spadło. Szybko się poderwałam. Był to mały ptak. Był bardzo wystraszony.
-Co to?-spytał basior.
-Patrz jaki biedny maluszek...chyba ma zwichnięte skrzydełko...-westchnęłam.
-I co teraz?-spytał.
Męskie myślenie...
-No,chyba trzeba się nim zaopiekować,nie?-zaśmiałam się.
Mack potakiwał lekko głową.
-Chodź do mojej jaskini-uśmiechnęłam się.
-Ok-odpowiedział.

*W mojej jaskini*
-Usiądź sobie tam,Mack. Ja go ułożę tam,o-powiedziałam.
Mack usiadł przy moim stoliku-tak sama wystrugałam. Mam talent.
-Zrobić ci czekoladę?-spytałam.
-Tak,psze pani-zaśmiał się.
Przy nim czuję się swobodnie. Lubię to. Nie myślałam,że kogoś mogę tak bardzo polubić...
Uśmiechnęłam się do Macka.
Cieszę się,że jest ze mną. Jest dobrym przyjacielem.

Mack? Uwierz,że wilki piją czekoladę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT