piątek, 30 października 2015

Od Amber CD Naruto

Spojrzałam i uśmiechnęłam się wesoło do basiora....
-Ja Cię też lubie. Nawet bardzo- Zeszłam z basiora wstaliśmy i go przytuliłam jak nacmocniej mogę-A to za........-Przerwałam mu z uśmiechem na twarzy
-Taki uścisk przyjacielski.....- Lekko się zaśmiałam basior uczynił to samo. A ja musiałam przejść do sedna sprawy
-A wiesz jakim cudem się tu znaleźliśmy?.....takie podejrzane- Właśnie wedy było coś nie tak
-Właśnie nie.....tak nagle znajeźliśmy sie na tej polanie, lepiej idźmy już- Poszliśmy, ja trzymałam sie blisko Naruto. Byliśmy ciągle na tej polanie po chwili zaczęłam robić się senna zanim upadłam zrobił to Naruto......wtedy widziałam tylko ciemność.

Obudziłam się w klatce ale nie zrobionej z prętów tylko takiej szklanej. Chyba żebyśmy nie uciekli. Chwile po mnie obuził się Naruto
-Co tu sie dzieje?!- Szepnęłam, wszedł wtedy do nas jakiś człowiek z nożami i innymi rzeczami- Nie wiem, ale udawaj że śpisz!- Zrobiłam to co Naruto kazał

>>Naruto? ♥ Sorka że takie krótkie ale wena mnie opuściła...<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT