środa, 28 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Uśmiechnąłem się tajemniczo patrząc na dziewczynę, czerwonymi jak ogień oczami.
-Bardzo chcesz wiedzie ? ... zapytałem. -Tak, bardzo chcę wiedzieć. -To jest tajemnica, ty masz tylko powiedzieć czy chcesz ? -No jeśli muszę to pójdę. Uśmiechnąłem się ukazując swoje białe kły. -To chodź ... powiedziałem ciągnąc ją za rękę, ta bez słowa ruszyła za mną, czułem że jest nie pewna tego czy dobrze robi idąc z mną, czując jej nie pewność japa sama mi się cieszyła, jako człowiek lubiłem bawić się uczuciami dziewczyn, dla tego to samo zrobiłem z nią, w lesie zatrzymałem się patrząc jej w oczy. -Naruto co ty robisz ? .... zapytała nieco zaskoczona. -Nic zabrałem cię do lasu. -Po co ? .... zapytała niepewnie -Jeszcze nie wiem, najpierw chodź na spacer chcę cię poznać, a potem zobaczę co z tobą zrobię ..... szepnąłem jej do ucha zębami delikatnie naruszając jej płatek.

Kichi ? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT