sobota, 31 października 2015

Od Alice do Shadow Naruto

Obudziłam się bardzo,bardzo wcześnie. Leniwie ziewnęłam przekręcając się na drugi bok i zobaczyłam pająka...tak naprawdę to boję się pająków,ale nikomu o tym nie mówię.
Wybiegłam ze skowytem z jaskini w stronę Mizu No Ume,czy tam czegoś podobnego. Już chciałam wskoczyć do wody,lecz coś mnie zatrzymało,a raczej ktoś-mianowicie jakiś basior.
Wpatrywał się w taflę wody,prawdopodobnie oglądał swoje odbicie.
Wysłałam ku niemu powiew wiatru. Wpadł do wody. Niezdarnie machał łapkami by utrzymać się na powierzchni. Wytworzyłam wielką bańkę powietrzną i uniosłam go w powietrze.
Był przerażony.
Zaśmiałam się lekko.
Spojrzał na mnie.
Nie sądziłam,że na mnie spojrzy.
Zamurowało mnie.
Bańka pękła a on wylądował tuż obok mnie.
-Cz...cześć?-szepnęłam nieśmiało.
-Cześć...dlaczego to zrobiłaś?
-Co?
-Czemu mnie wepchnęłaś do wody,a potem wzięłaś mnie do jakiejś psychicznej bańki?
-Bo...bo lubię-zaśmiałam się.
Basior uśmiechnął się kątem pyska,lecz drugi nadal był bez wyrazu.
-Jestem Alice-przedstawiałam się.
-Shadow Naruto-powiedział prężąc się.
Uśmiechnęłam się.

Shadow Naruto? Chyba wybaczysz xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT