środa, 28 października 2015

Od Amiry CD Shadow Naruto

Odepchnęłam lekko basiora, jednak ten nie odszedł. Westchnęłam i położyłam głowę na łapach patrząc przed siebie. Naruto zrobił to co ja, z tą różnicą, że odwrócił głowę w moją stronę i cały czas nie spuszczając ze mnie wzroku. Podniosłam łapę i przesunęłam mu część ciała do przodu, jednak gdy ją odsunęłam wrócił do poprzedniej pozycji. Robiliśmy tak parę razy, aż przeturlałam się dalej od niego. Zaśmiał się.
-Z czego się tak śmiejesz-warknęłam cicho.
-Z ciebie-odparł.
-Jakby był powód-mruknęłam.
-Owszem jest.
-Niby jaki?-zapytałam
-Taki-przeturlał się do mnie-że zachowujesz się jak szczeniak-uśmiechnął się.
-Nie prawda-lekko odepchnęłam go łapą, uśmiechając się pod nosem.

Naruto? : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT