sobota, 31 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Kichi

Patrzyłem na nią mrużąc oczy,szczerze to co powiedziała nawet mnie nie ruszyło może dla tego ze nie obchodziła mnie cudza opinia.
-Wstawaj nie udawaj że spać ci się chce.
- Nie udaje zostaw mnie.
- Nie .... bąknąłem wybijając kły w jej ogon po chwili wyciągając ja z jaskini.
-Ale tu upierdliwy jesteś.
-Mówi to princess która robi z siebie wielka panią
-Że co przeginasz gamoniu .... warknęła.
-To co słyszałaś.
-Lepiej uważaj co mówisz bo możesz tego pożałować/
-Pf tssa bo się boję ... mruknolem.
Właśnie w tydy oberwałem od nie w łeb.
Oburzony jej zachowanie skończyłem na nią dociskając ja do ziemi.
-Uważaj na kogo łapę ponosisz, za chwile ją stracisz i tego pożałujesz. .. syknelem patrzac w jej oczy.

Kichi Xd złą wełnę przywitał wiatr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT