sobota, 31 października 2015

Od Kichi Cd Shadow Naruto

Spojrzałam niego, a mój wzrok ja zwykle bez entuzjazmu musiał go teraz denerwować. -Powiedział głupi basior do wadery która nie wiem jakim cudem jeszcze go nie sfajczyła....-Powiedziałam zrzucając go z siebie.
-A spadaj niedorozwoju....-Warknełam i ruszyłam w stronę wodospadu.
-Jak tyś mnie nazwała?
-Nie lubię sie powtarzać, po ze tym słyszałeś....
-Wiem ale chcę to usłyszeć jeszcze raz..... -Jak już mówiłam nie lubie sie powtarzać, a tak po za tym to dowidzenia Panie popie****lony.-Syknełam. ten podszedł do mnie i już chciał mi coś zrobić, ale zanim mu sie to udało zmieniałam się w smoka o najgłośniejszym tonie jaki istniał naskoczyłam na niego przewracając go na grzbiet i rycząc na niego wściekle. Widocznie zabolały go uszka, bo przykrył je łapami. Gdy skończyłam przyprawiając go o ból głowy. Wstałam i odmieniając się ruszyłam do wodospadu i przez niego do źrudeł... Gdy weszłam do wody wściekły basior akurat tam wparował i podszeł do mnie. krzycząc abym wyszła z wody. Po dłóższym czasie zrobiłam to chamsko sie na niego wytrzepałam i wróciłam do ciepłej wody....

Naruto? (kolejna zlewka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT