czwartek, 29 października 2015

Od Shadow Naruto Cd Annabella

Zając a następnie proponując spacer.
Tym to już w ogóle mnie rozwaliła, po woli na prawdę przestałem ją  ogarniać.
-Tak jasne tylko dla czego ?
-Ym, co dlaczego ? .... dopytała nie rozumiejąc chyba pytania
-Dla czego chcesz ze mna iść gdzieś, jeszcze przed chwilą prawie byś mnie udusiła .
-Jesteś bardzo do mnie podobny.
-Ja do ciebie ? .... powturzyłem zaskoczony.
-No tak tu do mnie .... odparła bardzo spokojnie.
-A mogę wiedzieć skąd możesz  to wiedzieć ?
-Hym gdy pomyślę nad tym widzę podobieństwo w charakterze, w tym kim jesteś i jak się zachowujesz, ogulnie nastawienie do życia, te wszystkie cechy są bardzo podobne do moich cech .... odpowiedziała mi bardzo logicznie.
-Ah rozumiem tylko ..... zacząłem jednak szybko przerwałem.
-Tylko co ? ... zapytała.
-A wiesz już nic idziemy na ten spacer ? ... zapytałem delikatnie się uśmiechając.

(Ann wybacz że tak długo )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT