czwartek, 22 października 2015

Od Luny Cd Zayn

Uśmiechnełam się delikatnie do basiora kręcąc głową.
-Nie musisz przepraszać, za prawdę życia.
-Ale, nie powinienem.
-A tam, daj spokój ja nie narzekam,każdy ma swoje słabości których nie powiano się ukrywać.
-A ty masz jakąś słabość ? - pyta patrząc na mnie.
-Mam, jak każdy - odpowiadam.
-A mogę je poznać ? - pyta z kulturą.
-Oczywiście,że tak pierwszą moją słabością i strachem najgorszym jest odrzucenie oraz samotność, boje się go jak ... tu się zacięłam nie mogąc dokończyć tego słowa.
-Boisz się go jak ?
-Nie mogę, nie ważne, nie chce o tym wspominać.
-Rozumiem chcesz coś teraz porobić ?
-Możemy się pościgać ?
-Gdzie ? a raczej do kont ?
-Może ty chcesz wybrać ?
-Nie, nie Luna ty wybierz.
-Dobrze więc ścigamy się do rzeki Mizu no Yume kto pierwszy tel lepszy - krzyknęłam już biegnąc i śmiejąc się przy tym.

Zayn ? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT