czwartek, 10 grudnia 2015

Profil wilka- White

 Imię: White (ang. Biały)
*Przezwisko/ ksywka: Można mówić do niej White, lub Hawk, bardziej woli White.
Motto: "Nawet, jeśli przegrasz, zawsze będziesz zwycięzcą."
Wiek: 2 lata, może też 2 miesiące
Płeć: wadera
Charakter: Przeżyła wojnę i stratę brata, który właśnie tam poległ, także z tego powodu jest nieufna. Zdobyć jej zaufane? Nie lada wyzwanie! Przede wszystkim uczy Cię cierpliwości, kiedy odważysz się do niej podejść i zagadać. Kiedy zaufa Ci, staniecie się najlepszymi przyjaciółmi, odkryjesz, że to gadatliwa i wybuchowa wadera. Podczas rozmów z obcymi stara się mówić krótko i spokojnie, ale nie zawsze się jej to udaje. Może...resztę poznasz sam? Poznasz sam resztę charakteru tej wybuchowej wilczycy? Spróbuj...
Lubi: Trochę walczyć, ale polować i strzelać z łuku
Nie lubi: Wojny, stanowczo! Odebrała jej wszystkich, których kochała...
Boi się: Następnej wojny
Aparycja: Samica ta, jest postury lisa, aczkolwiek należy pamiętać, iż jest to wilk. Ma puszysty biało-brązowy ogon i długą brązową grzywę. Jej sierść również jest takiego podobnego koloru, co ogon. Ma piękne turkusowe, czasami nawet hipnotyzujące oczy, kolczyki w uszach i blizny na ciele.
Hierarchia: Zwykły członek
Profesja: Wojownik
Żywioł: Natura
Moce: Hipnoza, rozmowa z roślinami, bardzo szybkie strzały, które nigdy nie chybią, wytwarzanie wszystkich roślin, podarowanie na krótko mocy rozmowy z roślinami dla innego wilka
Umiejętności: Silna prawie jak basior! Nikt nie umie strzelać z łuku lepiej od niej. Bardzo szybko biega i dobrze się wspina. Pływać się uczy, ale ze skakaniem lepiej poćwiczyć...
Historia:
Opowiem ją z perspektywy White, nie macie nic przeciwko?:
 Co ze mną się działo? Zapewne chcielibyście usłyszeć. Więc opowiem Wam...Urodziłam się w watasze, która wiecznie chodziła na wojny. Co jedna się skończyła, zaczynała się druga...Miałam brata. Kiedy trochę podrosłam i byłam prawie dorosła, razem z bratem wyruszyliśmy na wojnę. Matka żegnała Nas z płaczem. Ojca nie mieliśmy. Kiedy mama płakała, szepnęłam do niej: Wojna nigdy się nie skończy, może polegnę, ale zawsze będę zwycięzcą. Mama jeszcze bardziej popadła w rozpacz, a ja, nie chcąc zacząć również się mazać, odeszłam. Brat dogonił mnie i razem poszliśmy na plac boju. Ja ukryłam się na drzewie ze swoim łukiem, mój brat za murem z karabinem pneumatycznym. Zauważyłam wroga skradającego się na nasze tereny, by atakować. Przycupnęłam na gałęzi i wystrzeliłam strzałę. Trafiłam! Wróg zaczął się wykrwawiać, a ja patrzyłam z dumą. Dostałam kiedyś nieśmiertelnik. Było na nim wypisane moje imię i data urodzenia. Wiem, że kiedyś pewnie wygrawerują pod datą urodzenia datę śmierci, ale mniejsza. Po kilku dniach treningu rozpoczęła się prawdziwa wojna. Zaczęłam strzelać z łuku tak bystro, że mogłabym zagiąć nie jednego łucznika. Później kapitan wojska rzucił mi kilka granatów, po czym kazał wyrzucić je wszystkie naraz. Później strzelałam u boku mojego brata. I...nagle stało się coś strasznego. Mój brat został postrzelony. Ogarnęła mnie rozpacz. Płakałam nad nim. Dopiero teraz poczułam, jak się czuje ktoś, kto stracił bliską osobę. Wojsko szybko mnie ogarnęło i kazało wstawać. Oni byli teraz moją rodziną. Nauczyli mnie wielu rzeczy. Podczas wieczoru wyszłam z kumplem na papierosa, może na dwa. Opowiadaliśmy o moim bracie. Zawsze będę o nim pamiętać i go wspominać. Wkrótce postanowiłam opuścić watahę i tak znalazłam się tutaj.
Rodzina: Matka-Aurelia (w innej watasze, nie wiadomo co się z nią stało) brat- Raven (w innej watasze, nie żyje)
Zauroczenie: Czy ma szanse na miłość? A jeśli tak, kto ją pokocha?
Partner/ Partnerka: Brak
Potomstwo: Brak i raczej nie chce mieć
Patron: Myalo
*Talizman: Nieśmiertelnik, otrzymała go na wojnie razem z bratem, zawsze go nosi
 Towarzysz: Brak
*Cel: Brak
*Inne zdjęcia: 
Z bratem:
 Jako szczenię:
Portret:
Z łukiem:
 Z kolegą:
Inne:
 *Dodatkowe informacje: Brak
Przedmioty: Miecze Żywiołów, Peleryna niewidka
Statystyki: Siła: 10 ; Zwinność 10 ; Siła magiczna: 5 ; Wytrzymałość: 10 ; Szybkość: 10 ; Inteligencja: 5 ;
ZK (Złote Krążki): 35
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: wilczyca22

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT