piątek, 16 października 2015

Od Milo cd Zeka

Pomyślałem, że kula ognia Zeke mnie zabije. I wtedy nagle przede mną pojawiła się kopuła z wody, która mnie ochroniła. Wtedy Zeke powiedział:
-Brawo poraz pierwszy użyłeś swojej mocy. Teraz wiem, że twoim ukrytym dotychczas żywiołem jest woda.
- Naprawdę.- zapytałem
- Tak i teraz musimy sprawdzić jakie inne moce są w tobie, związane z tym żywiołem i te ci nie są.-odpowiedział
Następnie kazał Milo się usiąść. Gdy już usiadł zaczął powoli znów puszczać w moją stronę kule ognia. Gdy pierwsza podleciała do mnie, pomyślałem sobie żeby kopuła pojawiła się . Nagle kula znalazła się przy moim pyszczku i spode mnie wydostała się woda która zgasiła ognistą kulę. Gdy skończyliśmy Zeke powiedział:
- Dobra robota pojutrze idziemy na następną lekcje.
- Dobrze.
<Zeke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT