wtorek, 14 lipca 2015

Profil wilka- Amfitryna


 Imię: Amfitryta (skąd imię podane w historii)
*Przezwisko/ ksywka: w skrócie Amy
Motto: "Najlepsza oferta życia to ciężka praca, przy pracy tego wartej", "Idąc przed siebie nie oglądam się za siebie", "Świat nie musi mieć sensu. Sens rodzi się wraz z Twoją wyobraźnią. Jednak czy będzie on lepszy czy gorszy - to już Twoja decyzja"
Wiek: 2 lata
Płeć: wadera
Charakter: Amfitryta to bardzo... hmm... oschła wadera. Nie jest zapatrzona w siebie, nie, nic z tych rzeczy, ona po prostu jest chłodna. Jak głaz. Bezwzględna w walce i niemiła. Ale to powłoka. Coś w stylu grubej warstwy żalu. Jednak jeśli już przebijesz tą powłokę, spostrzeżesz pięć etapów zachowania Amy. Pierwszy jest dość łatwy do zrozumienia - irytacja. Będziesz ją irytować, a ona wtedy zwykle posługuje się ironią i jest opryskliwa. Traktuje Cię niemal jak wrednego pasożyta. Jest wtedy wredna, bezuczuciowa i złośliwa. Drugi etap - trudniejszy do przejścia - to tzw. "powietrze". Twoja obecność nie będzie do niej docierać, nie będziesz otrzymywał odpowiedzi na pytania i w ogólne, nie będziesz dla niej istniał. Traktuje Cię wtedy jak powietrze. Trzeci etap - znajomość. To wielki postęp. Wtedy masz szansę zdobyć jej zaufanie. Jest wtedy w stanie wytrzymać w Twoim towarzystwie. Nadal jednak nie doczekasz się nawet cienia uśmiechu. Z trzeciego etapu dość gładko przechodzimy do czwartego, zwanego koleżeństwem. Całkiem prawdopodobne jest, że się przed Tobą otworzy i dowiesz się czegoś o niej. Istnieje nawet możliwość, że będzie do Ciebie przyłazić i prosić o rozmowę. Dojrzysz w niej wtedy różne cechy, takie jak bezinteresowność i towarzyskość. Na etapie koleżeństwa łatwo się z nią dogadać. Od piątego etapu, przyjaźni dzieli nas kilka kroków. Jeśli jednak już znajdziesz się na tym etapie, poznasz prawdziwą Amfitrytę - wesołą i rozgadaną waderę o szczęśliwym uśmiechu. Jest wtedy szczera i zabawna, lubi spędzać z Tobą czas i gonić wiewiórki. Zobaczysz w niej otwartą na świat optymistkę, które zawsze dąży do swojego celu. Wtedy zmienia się w ambitne, zdolne paskudztwo, które żyje chwilą, nienawidzi samotności i ma szalone, nieco wybujałe pomysły. Kolejną cechą, którą odkryjesz jest kreatywność. Na etapie przyjaźni Amy również chętnie Ci pomoże, pocieszy, spróbuje zrozumieć. Jest wtedy również opiekuńcza, ale nadal będziesz w niej dostrzegać odrobinę niezależności i samodzielności. Energiczna i roztrzepana. Jest śmiała i łagodna, a jeśli ją przekonasz, to czasem może być dla innych nawet uprzejma. Mądra i inteligentna.
Lubi:
*wspinać się na drzewa i na nich siedzieć
*słuchać deszczu i burzy
*gonić wiewiórki
*muzykę
Nie lubi:
*zbyt dużej ilości wilków (max. 5, nie przesadzajmy)
*ciszy absolutnej
Boi się:
*ludzi
*pająków
Aparycja: Możemy zacząć od końca? Dzięki. Ogon jest średniej długości, pokryty czarnym, lekko puszystym włosiem. Końcówka ogona jest biała. Dalej. Tylne łapy są chude i długie, idealne do wspinania się. Co dziwne, od pazurów do gdzieś tak, jednej trzeciej są pokryte paskami, tak jak u zebry, czarno-białymi. Dalsza część łap jest czarna. Ma dość długi, czarny grzbiet i chudy, również czarny brzuch. Łopatka skośna, przednie łapy długie i nieco grubsze niż tylne. Mają jednak takie same paski jak tylne łapy. Do tej samej długości. Klatka piersiowa jest dość szeroka, ale nie zapadnięta. Sierść na klatce i podbrzuszu czarna. Szyja średniej długości, czarna z puszystym, poskręcanym włosiem. Ma proporcjonalną, czarną głowę z białymi uszami i białymi bokami pyszczka. Noc czarny, "brwi" białe, a oczy błękitne.
Hierarchia: Delta
Profesja: Medyczka
Żywioł: Natura, Woda, Kosmos
Moce:
*Amfitryta porozumiewa się z roślinami i manipuluje nimi
*Potrafi przejąć moc jakiejś rośliny albo zwierzęcia
*Panuje nad wodą w każdym jej stanie skupienia
*Umie oddychać pod wodą
*Po części rozumie ruchy gwiazd i planet, więc umie przepowiadać skromną przyszłość. Nadal jednak pobiera nauki
*Umie przywołać do siebie dowolną gwiazdę i zadać jej trzy pytania. Moc ta jest bardzo wyczerpująca i Amy może jej użyć tylko raz na miesiąc
*Może przekazać komuś część swoich sił
*Z łatwością może zmienić kształt dzięki transmutacji
*Potrafi przywołać do siebie tzw. patronusa. Jest to postać z czystego światła, która może nas ochronić. Można go przywołać dzięki bardzo szczęśliwemu wspomnieniu. Zwykle przyjmuje formę jakiegoś zwierzęcia (u Amy jest to tygrys)
Umiejętności: Amfitryta świetnie wspina się na drzewa. Uwielbia to. Poza tym bardzo szybko biega i potrafi wysoko skakać. Do perfekcji opanowała pływanie. Chyba we wszystkim sobie poradzi, gdyż szybko się uczy
Historia: Amfitryta przyszła na świat na dużej polanie. Nadano jej imię Rose (tak, nie pomyliłam się). Jej rodzice byli wyrzutkami, zostali wydaleni z watahy. Opiekowali się jednak młodą waderą wprost idealnie. Byli kochającymi rodzicami. Jednak pewnego dnia, młoda Rose zabłąkała się aż na plażę. Była to dzika plaża, porośnięta wielkimi drzewami. Wadera została zabrana przez przypływ w głąb morza. Kiedy przykryła ją fala, Rose utonęła.
***
Skoro utonęła, to zapytacie co tutaj robi? Świetne pytanie. Wadera czuła bowiem, że żyje. Czuła jak oddycha, słyszała ten oddech. Wstała i ze zdziwieniem spostrzegła, że stoi na tej samej plaży. Tylko, że w środku nocy. Księżyc świecił w pełni. Wadera ruszyła wzdłuż plaży. Kiedy dotknęła wody, z fal wyłoniła się postać bogini Mizu. Z piasku tuż obok wadery powstał zaś bóg Midori. Na niebie pojawił się pyszczek Juryo. Wszystkie trzy bóstwa przemówiły w tym samym czasie, a ich potrojony głos potoczył się echem po plaży. Oznajmiły, że wadera odrodziła się i otrzymała od bóstw trzy żywioły: od Mizu wody, od Midori natury, a od Juryo kosmosu. Nakazały jej wędrować na wschód, aż nie napotka Watahy, którą prowadzi czarna wadera z niebieskim nosem. Poinformowały ją również o śmierci jej rodziców. Nadały jej nowe imię - Amfitryta. A potem bóstwa zniknęły. Amfitryta ruszyła więc na wschód, po drodze szkoląc się i trenując swoje moce. Spotkała również jednego z Waru, ale o tym dowiecie się w jej opowiadaniu.
Rodzina:
{Matka} Lily - była wilkiem Natury i bardzo kochającą matką. Niestety nie żyje.
{Ojciec} Frank - był wilkiem Kosmosu i wymagającym, ale kochającym rodzicem. Niestety nie żyje.
Zauroczenie: nie interesują ją basiory
Partner/Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Midori
Talizman: Nosi naszyjnik z kilkoma niebieskimi piórkami i małą, kryształową gwiazdą, który jednak nie ma właściwości magicznych.
Próbka głosu: Klik 
Towarzysz: brak
Cel: spotkać, któregoś z bogów 
Inne zdjęcia:
Przed utonięciem:
 Dodatkowe informacje:
*Amy ma czasem sny, w których lunatykuje
*Śpiewa bardzo ładnie
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła: 10 ; Zwinność 15 ; Siła magiczna: 15 ; Wytrzymałość: 5 ; Szybkość: 7,5 ; Inteligencja: 7,5 ;
ZK: 384
Wykonane questy:1
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: RitaKota009 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT