wtorek, 28 lipca 2015

Profil wilka- Jasper


Imię: Jasper
Motto: ,,Idiota jest jak tępy nóż. Może i jest nieszkodliwy, ale wk*rwić to on potrafi!"
Wiek: 4 lata
Płeć: basior
Charakter: Kiedyś byłem inny. Byłem zabawnym, uprzejmym, szalonym osobnikiem. Jednak czas nauczył mnie patrzeć na świat z nieco groźniejszej perspektywy, nauczył ostrożności, sprytu, odwagi.Wiem co to samotność, dlatego stornię od większych zbiorowisk. Nie wychylam się z szeregu, bohaterstwo zostawiam innym. Nie lubię dyrygować innymi, za dużo z tym roboty. Więc, na ogół jestem zwykłym, przeciętnym, szarym obywatelem, który nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
No,może to i racja....
Bo tak naprawdę, jedynym miejscem na którym czuje się ,,dobrze" jest arena. Walka to mój jedyny sposób na spędzenie wolnego czasu. Ciągle ćwiczę, walczę, trenuję. Ale nie jestem jakimś krwiożerczym potworem żadnym bezbronnych ofiar, nie ZABIJAM dla przyjemności. Ja WALCZĘ dla przyjemności. po prostu lubię pojedynki, nigdy nie zabijam , nie kopię leżącego. Bo walka to sport a nie sposób na egzekucję.
Lubi: Rywalizację, wyprawy, zaciszne wyludnione miejsca, ale nie pogardzi towarzystwem miłego przyjaciela.
Nie lubi: kapryśnych, krnąbrnych wilków, tłumów, pytań, pytań i jeszcze raz PYTAŃ!
Boi się: Podejrzewa u siebie lęk wysokości, ale zbyt często nie zapuszcza się w góry.
Aparycja: pewnie pierwsze co widzisz to cztery kamienne kolce na łopatkach, lśniące magmą, ale to nie wszystko. Trzy kolorowa sierść też całkiem nieźle rzuca się w oczy.
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: Rycerz
Żywioł: Chaos
Moce: on się w magię nie bawi
Umiejętności: Walka, biegle posługuje się każdego rodzaju bronią białą.
Historia: A co tu mówić?! Jestem całkiem przeciętnym wilkiem, z całkiem przeciętnym życiem i równie przeciętnymi marzeniami. Nawet betą nie byłem! A moje wędrówki można jasno wytłumaczyć: Gdy w rodzinnej watasze w końcu dorosłem, samiec alfa dostrzegł we mnie konkurencję i wygnał z watahy. Byłem na wygnaniu dość długo, jakieś półtora roku. Nie chciałem do końca życia być wyrzutem więc szukałem jakiegoś miejsca na ziemi. I chyba mi się udało.
Rodzina: Nie w tej watasze
Zauroczenie: Przecież wszystkie są piękne
Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Musuko
Próbka głosu: http://www.youtube.com/watch?v=sENM2wA_FTg
Towarzysz: - - -
Przedmioty: - - -
Statystyki:
Siła: 7
Zwinność: 5
Siła magiczna: 0
Wytrzymałość: 8
Szybkość: 3
Inteligencja: 7
ZK (Złote Krążki):83
Pochwały: 0
Ostrzeżenia:1
Poziom: 1
Właściciel: Finka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT