czwartek, 30 lipca 2015

Od White Hawk C.D Sapphira

-Słabo ci to poszło. Umiałbym cię lepiej zahipnotyzować.-rzuciłem w stronę wadery
-Ach tak?
-Zdecydowanie. Nie podskakuj lepiej do tych, którzy są lepsi od ciebie.
-Nie jesteś lepszy ode mnie!-warknęła
-Więc pokaż co potrafisz!-zaproponowałem
Wadera uśmiechnęła sie zabójczo, po czym skoczyła w moją stronę. Bez słowa odepchnąłem ja mocą telekinezy. Upadła na ziemię parę kroków dalej.
-Słabo.-rzuciłem krótko
Ta podniosła się z ziemi wściekła.
-Kim ty wogóle jesteś?
-White Hawk. A twoje imię mała?-spytałem zalotnie
-Nie myśl, że ci je zdradzę!-odwarknęła
-Sam się dowiem.-odpowiedziałem
-Ciekawe jak? Daj mi lepiej spokój!
-Spokojnie Sapphira.-uśmiechnąłem się
Na to słowo zatrzymała się i zdziwiona wbiła we mnie wzrok.
-Takie rzeczy się umie. A więc Sapph, co tu robisz aniołku?
<Sapphira?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT