poniedziałek, 20 lipca 2015

Od Rachel CD do Ashity i Loki'ego

Taaaaaak! - wykrzyczałam. Kochałam wodę i byłam podekscytwoana. Ashita i Loki spojrzeli na mnie nieco spłoszeni bo krzycząc wyskoczyłam ze swojego miejsca.
Podkuliłam ogon i nieco się zawstydziłam. Loki zaczął się śmiać, przechodząc obo, a Ashita powendrowała za nim wgapiając we mnie wzrok. Było mi głupio. Zachowałam się jak dzieciak. Byliśmy już nad wodospadem Loki i Ashita rozmawiali o jakiś tematach, ale mnie to niezbyt interesowało. Czułam się jak szczeniak. Skakałam po łące obok wodospadu. Ashita i Loki usiedli przed wodospadem. A ja podbiegłam do wody z drugiej strony. Wzburzyłam ją w jeden wielki słup i zaczełam układać coś z nich. Położyłam uszy po sobie. Widząc, że wadera i basior nie reagują tylko kontynuują rozmowę, zaczełam układać całujące się wilki z serduszkami a wyrżej ułożyłam z wody napis "Loki + Ashita"
W tym momencie obaj się odwrócili.

<Ashita, Loki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT