środa, 29 lipca 2015

Od White Hawk C.D Ashita

Zaśmiałam się cicho.
-Mała... Skąd tyle pytań?
-Nie nazywaj mnie tak!-warknęła
-Spokojnie Ashita. Jak to mówią złość piękności szkodzi.
-Mów kim jesteś, skąd przybywasz i co tu robisz?
-Cóż...Moje imię to White Hawk. Jeśli już koniecznie musisz wiedzieć. Co tu robię? Wpadam na natrętnych przechodniów.-zaśmiałam się sarkastycznie
Wadera zdenerwowała się. Wiedziałem, że jeszcze chwili i się na mnie rzuci. Nie przejąłem się tym zbytnio. Jakaś mała waderka będzie mi podskakiwać? I co z tego?
-Jesteś szpiegiem?-spytała podejrzliwie
-Nie. Zazwyczaj zwiadowcą, choć obecnie jestem bez watahy i bez roboty. Ale czasem bawię się w szpiega i podsłuchuje. Zwłaszcza rozmowy nieuważnych wader.-puściłem oczko w jej kierunku.
Ona warknęła cicho i rzuciła się w moją stronę. W odpowiedniej chwili podskoczyłem do góry lądując na najbliżej gałęzi drzewa przed którym stałem. Ashita natomiast nie miała tyle szczęścia i zamiast zatrzymać się uderzyła głową o konar.
-Ała...-szepnęła 
Westchnąłem cicho i pomogłem jej wstać. Trochę jednak dżentelmena we mnie było.
-Wszystko w porządku mała?-rzuciłem zalotnie
<Ashita?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT