czwartek, 30 lipca 2015

Od Ashity do White Hawk

Szliśmy w milczeniu przed siebie. Nadal byłam nieco wkurzona zachowaniem basiora, ale powoli się uspokajałam.
- Ten las to Stardust Forest- zaczęłam.- W nocy można spotkać tu latające światełka. Podobno jeśli się złapie jedno takie, spełni ono twoje życzenie.
- Złapałaś kiedyś je, mała?
- Nie udało mi się nigdy- odparłam, ignorując ostatnie słowo wilka.- A ta rzeka to Mizu no Yume. Jeśli dobrze się w nią wsłuchasz, może usłyszysz duchy zamieszkujące ją. Czasem rzeczywiście wydaje mi się, że słyszę jakieś szepty, ale nic z nich nie rozumiem...
- Macie tu jeszcze jakieś godne obejrzenia tereny?
- No jasne! Nasze terytorium jest dość rozległe. Nie polecam tylko wypraw do Lodowej Krainy i Lasu Śmierci. Może teraz pójdziemy nad Wodospad Mizu, a potem jeszcze zobaczymy...
< White Hawk? To jak?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT