wtorek, 21 lipca 2015

Od Klairney

Był śliczny dzień. Należę do tej watahy od niedawna, a już czuję, że to mój nowy dom. Wyszłam raźnym krokiem na spacer. Patrzyłam się w niebo, niewiem czemu xd. Przypadkiem wpadłam na jakiegoś wilka.
- Wybacz, nie chciałam - powiedziałam podnosząc się.
- Nic nie szkodzi - odpowiedział.
- Jak masz na imię? - spytałam. - Ja jestem Klairney.
- Ja jestem Tiamo, miło mi. Wiesz jakie dziś święto? - odpowiedział wilk.
- Nie, a jakie? - zapytałam wesoło.
- Obchodzimy dziś święto Czasu i Starszych Wilków, oraz urodziny Jikana - odpowiedział spokojnie.
- To idę świętować, do zobaczenia później! - krzyknęłam oddalając sie od wilka.
Poszłam do Amfiteatru, odbywały się tam liczne występy. Bawiłam sie świetnie oklaskiwając wilki które występowały. Wieczorem wyczerpana ale i szczęśliwa poszłam spać. Zapomniałam złorzyć życzenia Jikanowi. Choć już jest za późno. Jutro mu złożę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT