czwartek, 30 lipca 2015

Od Klair do Ashity i Blackey

Spojrzałam na wilki stojące przed nami. Zmierzyły nas wzrokiem, ja również poczułam niepokój. Te wilki opowiadały historię... Naszej watahy sprzed kilkunastu tysięcy lat. Opowiadały, że bogowie toczyli wojnę z potworami. Jednocześnie naśmiewały się z nich.
- Jak oni mogą obrażać naszych bogów! - powiedziałam oburzona. Podeszłam do nich i spytałam głośno:
- Przepraszam czego dotyczy ta opowieść?
- Wojny między... - odpowiedział wilk opowiadający tę historię.
- Między? - wtrąciła się Blackey.
- Między bogami tej watahy, byli na tyle słabi, że nie umieli jej obronić! - krzyknął.
Wszyscy na widowni oraz my, zezłościli się.
- Jak możecie! - odpowiedziała Ashita. - Jako Alfa watahy zabraniam wam tego opowiadać!
- Nic nam nie mozesz zrobić - odparł - Jesteśmy wędrowni, a nie tutejszy.
Wszystkie trzy byłyśmy oburzone ich odpowiedzią.

<Ashita? Blackey? Co oni gadają!? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT