sobota, 25 lipca 2015

Od Marry cd Vincenta i Destiny


Powoli podniosłam się na łapy i posłałam Vincentowi zabójcze spojrzenie.
- To nie było śmieszne ! Nie rozumiesz,że chlapanie to zabawa a zrzucanie z tak dużej wysokości już nie ! - Wydarłam się na niego
- No właśnie - Potwierdziła Destiny
- Co ci do ch**ery odbiło ?! - Wciąż zła ledwo się powstrzymałam,żeby go nie walnąć,ale wiedziałam,że on nie wiedział o moim lęku wysokości
- Przepraszam ja nie nie chciałem was wkurzyć - Vincent próbował się bronić
- Taa na pewno - Stwierdziła ironicznie Destiny
Parsknęłam i odwróciłam si do nich tyłem
- Marry,nie rób scen - Wadera szturchnęła mnie w ramie
- Naprawdę nie sądziłem,że będziecie aż tak złe - Basior zerkał to na mnie to na Destiny
- A jednak jesteśmy - Fuknęła Druga Wadera

( Destiny,Vincent ? Teraz przepraszaj XD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT