piątek, 31 lipca 2015

Od Ashity do Jack'a

- Jasne, brzmi ciekawie. Oprowadzisz mnie?- zapytał za uśmiechem basior.
- No pewnie- odparłam- Zacznijmy od Stardus Forest, dobra?
- Niech będzie.
Ruszyliśmy przed siebie. Zerknęłam na basiora. Miał kruczoczarne futro, a jego oczy były w niespotykanym, szkarłatnym kolorze. Wyglądał na miłego, bez wrogich zamiarów. Wzięłam głęboki oddech.
- To Stardust Forest, las w którym żyjemy. Nocą latają tutaj małe światełka, często mylone z takimi stworzonkami...- zamilkłam, usiłując sobie przypomnieć ich nazwę.
- Świetlikami?- podpowiedział mi Jack.
- Dokładnie! Podobno kiedy złapiesz takie światełko, spełni się twoje życzenie. Sama próbowałam już kilka razy, ale to szybkie jak nie wiem... No nic, idziemy dalej?
Nie czekając na odpowiedź basiora, ruszyłam dalej. Po chwili znaleźliśmy się nad rzeką.
- To Mizu no Yume. Jeśli dobrze się wsłuchasz, może usłyszysz duchy ją zamieszkujące. Chcesz spróbować?
Basior kiwnął łbem i pochylił się nad wodą. Nic nie mówiłam, dając mu się skoncentrować. Po kilku minutach wstał, nieco niezadowolony.
- Nie przejmuj się! Niemal nikomu to się nie udało, szczególnie za pierwszym razem. Teraz kierunek na Wodospad Mizu!
Zaczęłam biec, a Jack po chwili wahania ruszył w ślad za mną. Nieco zdyszani, po dziesięciu minutach byliśmy na miejscu.
- Może podejdziemy?- zapytałam z uśmiechem.
- Czemu nie.
Stanęliśmy na samym skraju wody. Szybkim ruchem wepchnęłam Jack'a do wody.
- Ej, a to za co?!- krzyknął, wypluwając ciecz z pyska.
- Dla ochłody- odparłam.
Nagle poczułam, że coś ciągnie mnie w dół. To basior wyciągnął łapę, ciągnąc mnie do wody. Po chwili byłam już cała mokra. Wstałam i zaczęłam ochlapywać mojego towarzysza.
- Nie ujdzie ci to płazem!- krzyczałam, śmiejąc się.
< Jack?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT