czwartek, 8 października 2015

Od Naukami'ego Do Reiko


Ah....ta jesień pełno kolorowych liści leżących na ziemi, coraz zimniej chociaż prawie tego nie odczówam. Jak każdy nowy wilk we watasze niczego nie wiedziałem nie wiedziałem co i jak? więc może by ktoś mnie oprowadził, ale nikogo nie znałem jak przystało na nowego. Więc postanowiłem pójść na spacer i może wtedy bym kogoś poznał. I poszłem może z jakieś 10 minut się włuczyłem i totarłem nad jakiś wodospad. Kiedy do nieko podeszłem zauważyłem wilka, wyglądał na wadere więc postanowiłem iść sprawdzić.Kiedy już do niej doszłem powiedziałem.

-Yy....Cześć- Uśmiechnąłem się myśląc że wadera zrobi to samo
-Kim jesteś?!- Wadera warknęła i się odemnie odsunęła
-Jestem z tutejszej watahy Porannych gwiazd a ty?
- też jestem z tej watahy Reiko jestem a ty?
-Ładne imię, ja Naukami jestem.Mam prośbę
-Tylko proszę nie mów mi że mam ładnę imię okej? i jaką prośbę? - wadera przewruciła oczami
-Jeśli jesteś w tej watasze już dość długo może byś mnie oprowadziła?

- Tak mogę cię oprowadzić, ale nie licz na jakie kolwiek spacery za łapkę okej?- Jako że nie lubię rozmawiać z innymi wilkami dość zbytnio to Reiko była nie zbyt miła to była wyjątkiem, coś było w niej innego takiego wyjątkowego nie wiem jak to określić.
-No to tak-wadera zaczeła opowiadać tak jagby bez entuzjazmu-Tu właśnie gdzie jesteśmy to jest to Wodospad Mizu bardzo piękne miejsce to teraz może pujdziemy w kierunku....Stardust Forest
-No okej, mam nadzieje że w dzień odwiedzimy jak najwięcej miejsc- Powiedziałem patrząc waderze w oczy
Kiedy szliśmy nie rozmawialiśmy ze sobą jakoś tak ciągle tylko ja dałem jakiś temat a Reiko go kończyła jednym słowem byliśmy na miejscu szliśmy dobre 20 minut ale opłacało się w towarzystwie Reiko

-No to jesteśmy oto Stardust Forest - Wadera usiadła a po tym wstała
-Fajnie tu - Popatrzałem na wadere i po chwili weszłem łapami w rzekę
-Prawie każdy nasz teren ma jakąś historie i ja ci powiem historię tej rzeki- Wadera usiadła i cytowała -jest to rzeka przepływająca przez nas las. Jeśli wsłuchasz się w jej głos, może usłyszysz jak przemawiają do ciebie jej duchy.
-To jak się wsłucham w jej głos to uszłyszę duchy, fajnie coraz bardziej podoba mi się ta wataha, i coraz bardziej cię zaczynam lubieć- Popatrzałem na waderę i usiadłem koło niej.
<Reiko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT