wtorek, 19 kwietnia 2016

Od Renesmee do Ashity i Victora

I pięknie !Alfa i tu podkreślę, że alfa osłabiona , Victor ledwo żywy ! Jeśli Ashi dali rade zranić , a sorry ! DAŁ bo był jeden , to dwóch na na dwie ? I oto obudziła się chęć zabicia napastników .Strasznie przypominali mi głos , głos wkurzającego mnie nie widocznego basiora ...Czułam że mi nic nie zrobią...chyba. Obcy mówił że niby jestem jego , ale od kiedy ?! Basiory ! Dlatego je chcą zabić ! Ta...teraz przyda się telepatia . Pierwszy przeciwnik dostał widok piekła , drugi ogłuszony na 20 minut , a trzeci... Zaczęłam go razić prądem wywołując zwarcie . Widać że był robotem . Za ten czas pierwszy i drugi się ogarnęli . Skoro roboty...to woda !
-Ashi !Wrzućmy robociki do wody !
I kolejny zakończyli życie zwarciem .
-Teraz weźmy Victora do lekarza - zarządziła.
-A potem ?-zapytałam pomagając samcu wstać
-Trzeba ostrzec resztę - powiedziała pomagając mi unieść wilka
Zaszliśmy do medyków . Zostałam przy Victorze , a alfa zamieniła kilka słów z wojownikiem .
-Muszę iść -rzuciła przez ramie odchodząc .
-Dorze - uśmiechnęłam się ciężko
-Przepraszam...powiedział lekarz- Mogę prosić na słowo ?
-Tak , Victor poczekaj .
Wyszliśmy na zewnątrz .
-Będę szczery . Widać że to nie są ćwiczenia . Nie jest przez co najmniej dwa dni biegać , a co dopiero walczyć !
- Ale...co teraz proponujesz ?!
- Musi się ukryć . Najlepiej zabierz go do kryjówki szczeniąt .
- No nie wiem...-bałam się , po prostu bałam się zostać teraz bez niego
-To konieczne !
-Dobrze...
Podeszłam do basiora , i bez słowa zabrałam go . Nie stawiał oporu . Ledwo szedł z moją pomocą . Wtedy spotkaliśmy Ashi .
-Dokąd to ? -zdziwiła się
-Do kryjówki , ledwo idzie...-powiedziałam jej na ucho
-Wróć potem , będziesz potrzebna .
- Wrócę
Widać było współczucie w oczach wadery . Teraz miałam jeszcze większą ochote roznieść tamtego wilka . Przywódce robotów i potworów .Ah...żeby do tego nie doszło w nieodpowiednim czasie... Co jak reszcie coś się stanie?

<Victor? Ashi ? Będzie chyba zbiorowe opko  >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT