piątek, 8 kwietnia 2016

Od Renesmee C.D Toshiro

Propozycja wydała się ciekawa ... Spacer zapoznawczy by się na pewno przydał a poza tym w basiorze było coś ... Coś takiego co nakazywało zgodzić się ... Może chodziło o tą białą , jedwabistą sierść ? A może wciągające niczym wir wodny oczy ?
Przez chwile milczeliśmy patrząc na siebie ... W końcu się otrząsnęłam z zachwytu .
-Z przyjemnością , myślę że to dobry pomysł
- To chodźmy
Zaczęliśmy spacer przy wodospadzie Mizu i tu też skończyliśmy . Był ciepły wieczór , ptaki zamilkły teraz słyszeć się dało pasikoniki , żaby i mnóstwo gryzoni .Gwiazdy jakby świeciły tylko tu , w to jedno miejsce . Dla nas....
-Powiedz mi- zaczęłam kładąc się na ziemi i patrząc w niebo - gdzie jest wielki wóz ?
-Ymmm...Tutaj-powiedział kładąc się obok mnie .
- Nie widzę ...
-Tu!-zaśmiał się wskazując łapą
-Dalej nie widzę- żartowałam
-Oj widzisz , widzisz
-A nie prawda ...
Zamilkliśmy...Między nami przebiegł jakiś gryzoń . Obydwoje obróciliśmy głowy by go zobaczyć i ... nasze nosy się dotknęły ...

< Co teraz ?Jak z tego wybrniesz ? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT