poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Od Renesmee do Ashity i Victora

Po minie alfy było widać wszystko .Jednym słowem niepokój , a Victor chyba nie nadążał zkumać o czym ja mówię .
-Co teraz ?-pytam
-Nie wiem , nie zdażały się wcześniej takie sytuacje...-zamyśliła się Ashi
-Trzeba rozważyć wszystkie możliwe opcje-mówi Victor
-Ja zacznę plany na te "możliwe opcje-mówię
-Chwila moment! Może wyższe stanowiska zdecydują co dalej?
-Racja- odpowiedzieliśmy równocześnie
-Idzcie spać-zdecydowała alfa
Oddaliliśmy się kawałek dalej .
-Chyba nie zasnę dziś- stwierdziłam
- Chcesz nocować u mnie?
-Tak-szczerze zasnęłabym sama , ale chętnie porozmawiałabym z kimś .
Weszliśmy do jego jaskini , ledwo siadłam i wpadła Ashi .
-Widziałam obcego nad naszym wodospadem! Nie poznałam po zapachu , Mavis wyszła gdzieś!
-To jaką decyzje podjęłaś ?

<Victor?Ashi? Jakieś pomysł >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT