sobota, 16 kwietnia 2016

Od Renesmee C.D. Toshiro

Co ja tam widzę...gwiazdy , pełno gwiazd ! Żadnego kształtu Nic się nie łączy w całość...
-Aaa...Co jeśli nic nie widzę?- zapytałam ostrożnie ...
-Nie wiem ...
- Chyba jestem nienormalna !-zaczęłam się śmiać
-Możliwe...-śmiał się ze mną
Głupio by było przy nim zasnąć , a wręcz z nim...Trzeba było się zbierać.
-Późno już -zaczęłam- Muszę się zbierać...
- Tak przynudzałem że chce ci się spać ...
-Nie , ależ skąd ! Po prostu taka godzina - wstałam i zaczęłam drogę w ciemnościach
-Poczekaj, odprowadzę cię
-Och , dzięki
W końcu dotarliśmy do mojej jaskinio-norki . Najlepsze było to że wtedy zaczeło lać . Gorzej! To była burza , sam środek .
-Emm...Zostaniesz u mnie ?- grzecznie zaproponowałam
- Oj , nie wiem- spojrzał niepewnie na dwór
-Przeziębisz się w taką burze , albo oberwiesz piorunem
-Emm...dobra
-Poopowiadamy straszne historie ? Ja zacznę- Toshiro kiwnął głową że się zgadza -To tak...Dawno , dawno temu żyła ni wilczyca , ni lwica . Nazywała się Morgana . Nie miała po co żyć , więc sprzedała swoją dusze diabłu . Podpisała z nim pakt . Kazał jej robić różne rzeczy , kiedyś miała podpalić las . Płomienie wzbudziły w niej takie podniecenie że zabijała każde napotkane zwierze . Nie kontrolowała tego jak silny jest ogień i przez to zginęła! Spaliła się żywcem-widziałam lekkie przerażenie w oczach samca- Ale to nie był koniec ! Że jej dusza należała do diabła to została...ODBICIEM! Kiedy wilk podejdzie o północy do wody i wypowie trzy razy jej zobaczy ją zamiast swojego odbicia ...A wtedy ona wydłubie mu oczy , a potem zamknie w ognistym kręgu gdzie zginie!!! Booo!

<Toshiro? Straszne ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT