poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Od Klair CD Toshiro

Trawałam przytulna do basiora. Poczułam jak trzyma mnie łapą, jednocześnie wtulacjąc się w moje futro. To pytanie... " Zostaniesz moją partnerką? ". Po tym wszystkim, zapytał... Wiatr delikatnie wiał kołysząc kwiatami i zrywając pojedyncze liście z wiśni i kwiatów. Wszystkie kolorowe i pięknie pachnące płatki fruwały dookoła tworząc przyjemną atmosferę. Jeszcze do tego ten piękny zapach unoszący się w powietrzu. To dziwne, ale kiedy Tosh zadał to pytanie to poczułam jakieś dziwne uczucie. Coś jakby motyle w brzuchu tylko, że przyjemne. Ogarnęło mnie szczęście. Uśmiechnęłam się pod nosem i z jeszcze większym uśmiechem przewróciłam basiora. Upadł na zieloną trawę, po czym posłał mi spojrzenie. Uśmiechnęłam się jeszcze szerzej, wilk podniósł się i spojrzał się na mnie. Po chwili uspokoiłam się i podeszłam do niego. Pocałowałam go w policzek i nachyliłam się nad jego uchem.
- Tak - szepnęłam po chwili.
- Hm? - Tosh posłał mi pytające spojrzenie. Widocznie powiedziałam na tyle cicho, że nie usłyszał.
- Tak! - krzyknęłam wesoło przytulając basiora.

<Tosh? Sorki, że krótkie, ale jak w takiej sytuacji się rozpisać >.< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT