wtorek, 26 kwietnia 2016

Od Renesmee C.D Victora

Rozejrzałam się po lesie... Teraz gdzie iść ? Nikt nie pochwali że chcemy się udać gdzieś dalej . Na naszych terenach nie może być źródła przemian, ktoś by to już zauważył. Musimy niknąć na jakiś czas...Ale gzdzie ? Ja nic nie wiem o ludziach! - myślę - Renes ! Ogarnij się...Zaufaj Victorowi, on napewno coś wie...
-Victor...Wiesz cokolwiek o ludziach ?
-Wiem że mieszkają w miastach, ale nic więcej nie kojarzę...
A jak wygląda miasto ?- samiec się roześmiał, zdałam sobie sprawę że moja wypowied źbyła po prostu wyjęta szczeniakowi z pyska
-Miasto...Ponoć jest tam dużo ludzi ...Każdy ma własny dom, ale oni mieszkają jeden nad drugim . Żyją w pośpiechu i hałasie.
Marzyłam aby zobaczyć to miejsce, w opowiadaniu Victora brzmiało to jak...jak inny świat !
-Idźmy tam ! Proszę!
-No nie wiem...
-Błagam!
-Och ty szczeniaku! Możemy iść zobaczyć...
-Chodźmy , teraz !
-Pfff-sapnoł samiec- idziemy...
Byłam tak szczęśliwa, ale tylko przez godzine potem radaość wyparowała. Po połowie dnia pozostało mi tylko wymęczenie . To nogi! Ach! Są tak mało praktyczne !
-Daleko jeszcze ?
-Nie wiem !
Od jakiegoś czasu szliśmy już tylko ścieżką, po lesie nie było śladu...W końcu ! Miasto ! Ale...daleko ! Dalej daleko!
-Stop !-nie wytrzymałam - Do miasta idziemy jutro z rana ! Teraz odpoczywamy !
Oj...znowu szczeniak...Księżniczka Renesme || życzy sobie odpoczynek ! Ciekawe...- pomyślałam.
-Jak sobie życzysz jednak nie chce ci przeszkadzać Renes, ale gdzie chcesz odpocząć ? To nie las, nie możemy gdzie chcemy spać !
-To chodźmy pod to drzewo -wskazałam niepewnie ręką
-Nie ma sprawy .
Położyliśmy się . Victor opowiadał mi o mieście ludziach...uwielbiam go słuchać . Jego głos jest spokojny , hipnotyzujący...Nagle z tej idealnej chwili wyrwał mnie dreszcz...Poczułam zimno rozchodzące się po moim ciele . Ręce , którymi nie potrafiłam się do końca posługiwać były zimne.
-Och Renes ! -przytulił mnie do siebie - Jesteś lodowata !
-To nic
-Nie jestem taki pewien...może ludzkim medykiem nie jestem , ale wiem że dreszcze to nic dobrego !

<Victor? :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT