środa, 25 maja 2016

Profil wilka- Assuri

Imię: Assuri
*Przezwisko/ ksywka: As
Motto: "bez bólu, nie było by zwycięstw"
Wiek: 2 lata
Płeć: basior
Charakter: Assuri to energiczny i zawsze wesoły wilk. Nie potrafi okazywać nieprzyjemnych uczuć. Kiedy dzieje się coś poważnego, często kpi sobie z tego. Zawsze jest chętny do walki, a że często je wygrywa, chwali się swoją bohaterskością ile może. Gdy ktoś mu przeszkadza, stara się nie denerwować, jednak eh, nie wychodzi mu to. Uwielbia wyzwania, jednak gdy coś mu raz nie wyjdzie, raczej z entuzjazmem do tego już nie podejdzie. Mimo że uważa się za mistrza walk, w nocy po kryjomu trenuje by być jeszcze większym mistrzem.
Lubi: walczyć, chwalić się, jeść
Nie lubi: gdy ktoś go nie szanuje, kłamstw i herbaty
Boi się: przegranej, pająków i lalek
Aparycja: najbardziej w oczy rzucają się jego fioletowe pazury, zęby oraz oczy. Na łapach można ujrzeć fioletowe znaki. Jego krótka sierść jest koloru czarnego.Posiada też duże, również czarne skrzydła. Jego dobrze zbudowane ciało kończy mały, puszysty ogon
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: Zabójca
Żywioł: Noc
Moce:
-kołysanka
Mimo że Assuri nie jest uzdolnionym śpiewakiem, nuci kołysankę usypiającą kogo chce. Potrafi nawet uśpić samego siebie
-człowiek
Assuri potrafi zmienić się w człowieka
-Mały księżyc
Kiedy się zrani, potrafi wytworzyć mały księżyc który po przyłożeniu do rany natychmiast ją zrasta
-gwiezdna istota
Podczas zagrożenia, Assuri przyzywa gwiezdną istotę która pomaga mu w walce.
Umiejętności: Świetnie walczy oraz lata ale nie potrafi pływać.
Historia: Kiedyś błądziłem po pustyniach, jednak samotność nie jest dla mnie. postanowiłem gdzieś się zadomowić. Szybko znalazłem dobre miejsce. Kiedy rozglądałem się po mojej nowej miejscówce, usłyszałem wycia wilków. "to jest to! Są tu inni, Assuri, mistrzu masz to co chciałeś!" Pomyślałem, i natychmiast do nich pobiegłem. W ten sposób, ze znudzonego życiem pustelnika, zamieniłem się w tego kim jestem i stałem się jednym z wilków watahy.
Rodzina:
Brat-Makun
Matka- Sharya
Ojciec- Nieznany, poległ przed narodzinami Makuna i Assuriego
Zauroczenie: szuka
Partner/ Partnerka: brak
Potomstwo: brak
Patron: Myalo
*Talizman: mały, złoty wisiorek w kształcie pyska wilka ofiarowany mu przez matkę
Próbka głosu: Castle of Glass - Linkin Park
Towarzysz: brak
*Cel: brak
*Inne zdjęcia: brak
*Dodatkowe informacje: zawsze przy sobie nosi mały miecz który sam zrobił
Przedmioty: brak
Statystyki:
Siła:15 ; Zwinność:5 ; Siła magiczna:10 ; Wytrzymałość:10 ; Szybkość:5 Inteligencja:5 ;
ZK: 0
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 0
Właściciel: iampiesel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT