wtorek, 3 maja 2016

Od Klair cd Dragonixa

/Wiem, że to A, ale chciałam cię obrazić xd/ + /Wiem też, że masz błony zamiast skrzydeł, ale mam ochotę kogoś wypatroszyć ^^ /

Wadera przytaknęła. Nie chciałam wchodzić tam z dwóch powodów. Po pierwsze, bo wchodziłabym tam sama, a po drugie to nie wiadomo co mnie tam spotka i czy nie zrobi mi czegoś strasznego. No nwm, może odbierze mi moc? Słuch? Lub zmieni w robaka? To ostatnie jest ohydne, ale i prawdopodobne. Odgoniłam od siebie te wstrętne myśli i skierowałam się w stronę Stardust Forest. Zrobiłam się głodna więc przydałoby się coś upolować. Teraz tylko 1, 2, 3...
- Gdzie idziesz? - spytała wadera.
- A do lasu - uśmiechnęłam się. - Na polowanko.
- Idę z tobą! - krzyknęła radośnie.
- Nie, bo jeszcze coś wyjdzie z tych jaskiń i cię zje! - nastraszyłam ją, ale chyba nie wystarczająco, bo wadera tylko pokręciła łbem i ruszyła do przodu. Wzruszyłam ramionami i poszłam za nią. Serio tak dobrze zna tereny, że wie gdzie są lasy? Mniejsza. Dreptałam za waderą. Droga nie zajęła nam dużo czasu. Doszłyśmy przed zmrokiem [dzięki ci] więc zwierzęta jeszcze się pasły. Zaczaiłam się niedaleko jakiegoś jelonka i upolowałam młodego osobnika. Drag podbiegła do mnie. Niedługo po tym podbiegła znów tylko, że miała w zębach niewielkiego brązowego zająca. Obie zjadłyśmy nasze zdobycze i poszłyśmy na jakiś spacer. Chodziłyśmy tu i tam. [Oszczędźmy widoków i opisów] Spacerowałyśmy sobie po polach i łąkach żeby w końcu się rozejść. Był już wieczór i odprowadziłam Draggy [tak ma na imię mój wilczek z lajf in paradise więc nie czepiaj się!] do jaskini. Pożegnałyśmy się i umówiłyśmy na jutro.

<Dragy? Darowałam ci czytanie opisów i jak nie pasi to zamiast wypatroszyć "kogoś" to... Podpalę "kogoś" ok?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT