niedziela, 22 maja 2016

Od Klair cd Toshiro

I znowu to samo. Odwraca moje pytanie przeciwko mnie. Nie mówię, że to źle...ale. No właśnie: ale.
- Tak... Chciałabym mieć szczeniaki - uśmiechnęłam się uroczo. - Żadne z nas nie miało pięknego życia więc co tu mówić, zawsze chciałam mieć lepsze życie. Ty pewnie też. Teraz patrz, jesteśmy tu cali i zdrowi, czego chcieć więcej?
- Masz rację. Niczego mi więcej nie trzeba. - stwierdził. - A ile szczeniąt byś chciała?
- Trójeczkę! - uśmiechnęłam się.
- Dużo ode mnie wymagasz - przewrócił oczami.
- Oj nie tak dużo. Jeśli urodziłyby się basiorki ty ich uczysz, a jak waderki to ja. Proste! - zaśmiałam się z miny basiora. Wyglądał tak jakby przestraszył się obowiązku rodzicielskiego. A może...tak było?
- Wiesz Klaruś... Chcę cię uszczęśliwić - powiedział w końcu.
- Czyli?... - przysunęłam się biżej basiora i spojrzałam mu w oczy.

<Tosh? Ty się tłumaczysz xd BW>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT