środa, 20 stycznia 2016

Od Yuko C.D Steve'a

- Co byś powiedziała na małą przejażdżkę? - podniósł na mnie wzrok.
Popatrzyłam na lodowisko, na niego i jeszcze raz na lodowisko.
- No super prawda, fajnie i w ogóle, ale ja nie umiem jeździć. - zerknęłam na basiora kątem oka.
- Nauczymy cię, chodź - złapał mnie za łapę i pociągną na lód. Przez chwilę dobrze utrzymywałam równowagę lecz po krótkim czasie poślizgnęłam się i upadłam. Jednak tak szybko się nie poddawałam, powtórzyłam takie manewry kilka razy, ale w końcu stwierdziłam, że to nie dla mnie, więc po prostu usiadłam na środku lodowiska.
- Nie wolno się tak szybo poddawać! - próbował mnie podnieść - Ale ty jesteś uparta.
- Wiem - wyszczerzyłam się, jednak nie miałam najmniejszego zamiaru znowu wstawać. Brakowało mi wiary w siebie, z resztą, zawsze mi tego brakuje. Rzadko kiedy potrafię powstać po upadku, lecz gdy już to zrobię, boję się, ze znowu upadnę. Później nie będzie czego zbierać.
Wgapiłam się wgłąb lasu, który był przed nami, i wpadłam na pewien fajny pomysł.
- Patrz! - wskazałam na ten właśnie las łapą. Gdy się odwrócił popchnęłam go lekko przez co zaliczył spotkanie trzeciego stopnia z lodem. Ja zaczęłam się śmiać jak idiotka. Jak tak leżał, to wyglądał jak wielka glizda ze skrzydłami.

< Steve? Krótkie... Chciałam coś jeszcze dopisać, ale nie miałam pomysłów... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT