sobota, 16 stycznia 2016

Od Klair CD Toshiro

Spojrzałam lekko zaskoczona w stronę basiora. Bajka? Serio? Zamyśliłam się przez chwilę.
- W sumie to znam bajki... - wymamrotałam.- Ty tak na poważnie?
- Cóż... - wyjąkał. - Czasem lubię słuchać bajek, zresztą masz inny temat rozmowy?
Zaśmiałam się pod nosem. Spojrzałam na leżącego i całego obolałego Tośka. Usiadłam przy nim widząc jak bardzo cierpi. Właściwie to nie ma się za co winić, każdy ma czasem gorszy dzień. Znów się uśmiechnęłam widząc, że basior się na mnie patrzy. Położyłam się i nachyliłam nad jego uchem.
- Właściwie to znam jedną taką bajkę... - szepnęłam. - Opowiem ci ją jeśli grzecznie się położysz.
Zaśmiałam się pod nosem. Basior jednak spojrzał na mnie pytającym wzrokiem. Posłałam mu spojrzenie znaczące tyle co: "Naprawdę". Tosh grzecznie się ułożył na ziemi opierając się o drzewo. Zresztą dziwne drzewo. Kiwnęłam głową i zaczęłam opowiadać.
- Była sobie kiedyś wilczyca. Bardzo przyjazna. Pewnego dnia idąc sobie drogą swojej watahy, natknęła się na białego basiora. Zapoznali się. Mieli bardzo dużo wspólnych przygód. Kilka razy nawet ludzie ich złapali. Raz wstrzyknęli im jakiś płyn, a innym razem założono im obroże. Jeszcze innym razem basior zaprzyjaźnił się ze smokiem, a innym wadera z wielkim przerośniętym lwem. Pewnego razu zaatakowała ich gromada dziwnych stworzeń. Basior chcąc chronić swoją przyjaciółkę, wziął całą walkę na siebie. Mimo,że został bardzo zraniony to i tak pozostał nie złamany duchem - uśmiechnęłam się w stronę basiora. - Wiesz co to za bajka?
Spojrzałam na basiora przy sypiał już. Uśmiechnęłam się opiekuńczo i cmoknęłam basiora w czoło.
- Dobranoc - szepnęłam.

<Tosiek? Wiesz o kim była bajka? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT