wtorek, 19 stycznia 2016

Od Itachi'ego Cd Yuko

Wadera wyszła z jaskini i spojrzała na mnie. Pewnie myślała że sobie poszłem.
-Masz szczęście że nie poszłeś -- Powiedziała i wbiegła z powrotem do jaskini. Słychać było tylko ciche echo. Po chwili Yuko wyszła z jaskini a koło niej była jakaś wadera, prawdopodobnie Alfa.
-Jestem Ashita, to Ty chcesz dołączyć do watahy tak? -- Zapytała. Ja tylko kiwnąłem głową nic nie mówiąc. Lecz po chwili Yuko spojrzała na mnie wzrokiem mówiącym "No powiedz coś!"
- Tak. Itachi jestem -- Powiedziałem i spojrzałem na Yuko. Chciałem tylko usłyszeć "Możesz dołączyć do watahy" I mieć już to wszystko z głowy.
-No to witamy we watasze! -- Ashita uśmiechnęła się.
-Dzięki. Ja już pójdę Pa - Yuko przytuliła Ashitę i sobie poszła. Ashita zrobiła to samo i wróciła do jaskini.
Chwilę siedziałem tam bezczynnie ale dogoniłem Yuko, nie wiem czemu. Chyba dlatego żeby się z nią drażnić.
-To gdzie idziemy? -- Zapytałem.
-Nie My tylko ja. Nie mam zamiaru z tobą się włóczyć -- Prychnęła i skręciła.
Ciągle za nią chodziłem nie wiedząc że to ją ciągle denerwuje, ciągle skręcała żeby mnie zgubić.
-Jezu. Czego chcesz? -- Spojrzała na mnie.
-Żebyś mnie oprowadziła po jakiś fajnych terenach -- Oznajmiłem.
Wadera spuściła tylko wzrok.
-Gdzie chcesz iść? - Powiedziała już chyba wkurzona, na mnie i na to moje ciągłe mówienie. Ale ja tylko w końcu się z nią drażnie nic więcej.
-No, nie wiem. Gdzieś gdzie jest strasznie? Ale może się boisz chodzić w straszne miejsca? -- Powiedziałem. Ona spojrzała na mnie i nic nie mówiła. Może przesadziłem z tym że się boi?

**Yuko?**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT