czwartek, 4 sierpnia 2016

Rozstrzygnięcie III etapu Eventu + Wyniki!

Hej, wilczki kochane! Jak Wam dzień mija, z weną wszystko dobrze? Większość zapewne już się domyśla, czemuż to postanowiłam to napisać i zabrać Wam kilka sekund życia - otóż niedawno końca dobiegł trzeci etap Eventu z okazji rocznicy watahy. Bez zbędnych ceregieli dodam, że frekwencja spadła jeszcze bardziej, prace dostałam zaledwie od dwóch osóbek, ale czekać, czekałam i tak wystarczająco długo, więc postanowiłam już ogłosić wyniki, opowiadania zostały zamieszczone pod tym postem. Był to też ostatni etap Eventu, także od razu zamieszczę ostateczny ranking i przydzielę nagrody. Żeby już tu dłużej nie zanudzać, bo pewnie zaraz mi tu zaśniecie, przedstawię wyniki. No więc w tym etapie (przypominam, że zadaniem było napisanie pracy na temat walki Ferluna z Ramzą) drugie miejsce zajęła Renesmee, zdobywając tym samym 9 punktów, natomiast Toshiro pierwsze, otrzymując w sumie 11 punktów, z tego powodu, jego praca trafi także do Kronik jako oficjalna wersja przebiegu bitwy.
Ostateczny ranking przedstawia się więc następująco:
1 miejsce: Toshiro- 37 punktów (zdobywa wyższe stanowisko w hierarchii)
2 miejsce: Renesmee- 24 punkty (zdobywa Przywilej Bogatego Wilka)
3 miejsce: Vincent- 15 punktów (zdobywa 500 ZK)
4 miejsce: Annabell ex aequo z Riki- 10 punktów (obie zdobywają Eliksir Żywiołu)
5 miejsce: Raksza ex aequo z Vinctorem- 9 punktów (oboje zdobywają 150 ZK)
Prócz tego, dodaję małą zmianę w systemie, każdy z uczestników otrzymuje po pochwale i poziom wyżej. Gratuluję wszystkim, życzę weny i powodzenia!
Ashi

5 komentarzy:

  1. Według mnie oceniający nie powinni brać udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, do tej pory właściwie powstrzymywałam się przed braniem udziału. Tym razem jednak wena wzięła w górę, choć starałam się być, rzecz jasna, jak najbardziej obiektywna, rozpisać wszystkie powody i cechy poszczególnych prac dokładnie na kartkach, z czasu zapytać też kogoś o radę. ^^

      Usuń
    2. A jednak wygrał ten, nie inny.

      Usuń
    3. Cóż, warto też wspomnieć, że spora część wzięła udział tylko w pierwszym etapie, co zapewne miało duże znaczenie.

      Usuń
  2. Coś mi tu wali stęchłym szczurem :/

    /Yuko

    OdpowiedzUsuń

Szablon
NewMooni
SOTT