czwartek, 17 listopada 2016

Od Eiry "Przygoda na Wodospadzie Mizu" - Część 1

Spacerowałam sobie po terenie Wodospadu Mizu. Było tam bardzo pięknie! Strasznie zainteresowała mnie strasznie stara jaskinia. Gdy tam weszłam, było zimno, pusto i ponuro, jak ja takiej atmosfery nie cierpię! nie tylko dreszcz mnie obleciał, ale i dziwna myśl, że może tam mieszka jakiś stwór, a może gargulec!
- Nie nie, to są same bujdy!- pomyślałam.
Nagle, znalazłam jakieś źródełko. Pobiegłam do niego, a z niego wyskoczył wodny wir! Wirował i wirował i wirował, że aż mnie wciągną pod źródło. Było strasznie ciemno i gorąco, tak było gorąco, że aż zemdlałam.
Obudziłam się w całkiem innym miejscu. Było wszędzie pięknie, zielono i tak naturalnie...
- Gdzie ja jestem? - zapytałam samą siebie.
Z daleka, zobaczyłam moich największych wrogów, ludzi.
- Nie, nie! to nie może być prawda!- wszystkie myśli kręciły mi się w głowie, że aż wreszcie naraziłam swoje życie, i zaatakowałam...
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT