środa, 12 kwietnia 2017

Od Veroni do Chatte

Zastanawiałam się jak wybrnąć z sytuacji.
- Chatte, można powiedzieć że jeśli one wejdą do naszego ciała same staniemy się demonami. Nie na cały czas, ale niespodziewanie w nie się zmienimy.
- To odwracalne?
- Nie wiem. Trzeba by poszukać w jakiś księgach.
Niestety to się stało. Chatte wyglądała tak. A ja tak. (odnośniki do zdjęć "tak", "A ja tak" - dopisek administracji)
W tej chwili byłyśmy demonami.
- i co teraz - Zapytałam
-a teraz nie wiem.
-Teraz wiele wilków może nas atakować gdy zobaczą dwa demony chodzące sobie po watasze i przedstawiające się jako Chatte i Veroni. Przecież wszyscy wiedzą że nie zamieniamy się w demony.
-Masz rację.
Poszłyśmy do jaskini nie zamieszkałej przez nikogo. Obie się głowiłyśmy co zrobić. Nagle efekt zniknął.
-Teraz możemy gdzieś iść Chatte.
-A jeśli staniemy się demonami po drodze? Przecież nie wiemy czy to odwracalne.
-Ktoś idzie. Na ziemię!-Opadłyśmy na ziemię ale wilk nas zauważył.
-cześć! Czemu się chowanie?
Popatrzyłam na waderę a ona na mnie. Nagle zmieniłaś my się w demony. Przed nas przyleciał jakiś demon i powiedział że już zostaniemy w tym ciele. Sam nie wiedział czy to odwracanie. Tamten wilk poszedł to szybko zgłosić alfie że dwa demony z innego świata przybierają postać Veroni i Chatte. Zaś demon nas wziął do innego świata

(Chatte? Sorki że tak krótkie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT