piątek, 17 marca 2017

Od Megami do Jessici

Nie byłam pewna co do tego wilka. Nie ufam obcym.Ale może on ją naprawdę zna?Nie wiem...Ale to jej matka i jej wybór.Zaprowadził nas do jakiejś jaskini.Bardzo dużej jaskini.W oddali było widać światło.Jessica szła przed siebie jakby nigdy nic, a ja powoli..rozglądałam się...-Idziesz czy nie?!-zawołała mnie.-T-tak...-powiedziałam przyśpieszając.Światło było coraz bliżej.Albo to my szliśmy do niego.W końcu doszliśmy do jakiegoś ognistego posłania.A w nim leżała czarno czerwona wadera.-To twoja matka?-wyszeptałam do Jessici. Ale ona nie odpowiadała.Stała jak wryta z otwartymi oczami.-Hej.Wszystko dobrze?-zapytałam.Czarny wilk, który nas tu przyprowadził powiedział.-To bogini ognia.
Jessica dalej patrzyła tak samo na waderę, tylko że podeszła bliżej.


<Jessica?Brak weny;-;>

1 komentarz:

  1. Meg, Meg, Meg, Meg. Pomyliłaś Jessicę z Rachel. Rachel jest córą ognia ( stworzona przez Hestię), Jessica tylko ma żywioł ognia. :S

    OdpowiedzUsuń

Szablon
NewMooni
SOTT