sobota, 1 sierpnia 2015

Profil wilka- Annabell


Imię: Annabell
*Przezwisko/ ksywka: Ann ,Bella ,Ania
Motto: Nie przejmuj się niepowodzeniami one urozmaicają życie
Wiek: 5 lat
Płeć: wadera
Charakter: Chociaż nie ma, czym się chwalić, Annabell cierpi na rozdwojenie. (Jakby co władzę w tej parce sprawuje Ann i tylko czasami pojawia się Rin)
Annabell jest stanowczą i pewną siebie waderą ,nie da nikomu narzucić sobie cudzego zdania. Chodzi własnymi ścieżkami i dopóki jej nie przeszkadzasz nie przejmuje się tym co robisz ani gdzie jesteś. Często robi wszystko po swojemu , nie cierpi osób ,które jej rozkazują, chociaż ma należyty szacunek do przywódców i osób wyżej postawionych.
Jest wulgarną i niemiłą osobą zwłaszcza dla obcych. Nie pozwala nikomu się do siebie zbliżyć, straszny z niej odludek który nie cierpi innych .Chociaż po niej tego nie widać jest bardzo silna, nie tylko psychicznie, ale też fizycznie. Rzadko, kiedy się uśmiecha, zazwyczaj ma wrogi wyraz twarzy. Nie ma poczucia humoru wszystko traktuje poważnie i z dystansem. Chłodno ocenia sytuacje, po czym zaczyna działać, nigdy na odwrót. Annabell jest bardzo czujna, wystarczy, że zrobisz jeden zły ruch i możesz zostać przez ,,przypadek" przez nią zabity. Uwielbia mordować istoty żywe ,napawa się ich cierpieniem. W skrócie jest
emocjonalną pustynią, jedyne uczucia, które odczuwa to złość, strach, smutek lub obojętność,
dumna z niej osoba .Jest bardzo czuła na punkcie swego honoru i gdy ktoś ją urazi albo
Rin, temu tego nie zapomni i będzie miała ochotę się zemścić. Chociaż ma wiele złych cech, a
jej charakter jest trudny i w niej znajduje się coś dobrego. Jest bardzo pomocną osobą, pomoże każdemu, gdy ma problem i potrzebuje pomocy. Dba o Rin by nie stała jej się żadna
krzywda.
Rin druga świadomość Annabell jest jej całkowitym przeciwieństwem, różnią się jak ogień i woda to jest cud, że się ze sobą dogadują.
Rin emocjonalnie zatrzymała się na etapie szczeniaka ,dlatego niech nikogo nie zdziwi jej
dziecinne zachowanie. Szybko się denerwuje, nie potrafi usiedzieć za długo w jednym
miejscu, nie kłamie i nie oszukuje, uwielbia wszelakie zabawy ,nie słucha innych,
niczym...prawdziwe dziecko. Często na jej twarzy gości uśmiech, chociaż próbuje żartować, jej poczucie humoru pozostawia wiele do życzenia. Pewna z niej osoba ,która często mówi to co myśli . Gdy znajduje się w trudnej sytuacji , pewnie większość pomyśli, że będzie płakać i chować się za silniejszymi ale wcale tak nie jest, dzielnie kroczy przed siebie z podniesionym czołem . Jest beztroską osobą ,która nie przejmuje się jutrem ,często jest pogrążona w marzeniach. Nie znosi ciszy, dlatego, gdy czuje się samotnie rozmawia z Annabell. Bardzo łatwowierna z niej istotka ,zaufa prawie każdemu kogo spotka. Lubi opiekować się innymi, chociaż sama chciałaby ,żeby ktoś się o nią zatroszczył. Jest bardzo towarzyska i gadatliwa, zrobi wszystko dla swoich przyjaciół. Jest wierna i lojalna, zawsze można na niej polegać. Nie przepada za zabijaniem boli ja, gdy ktoś cierpi.
Lubi: Pływać ,śpiewać, odkrywać i zwiedzać ciekawe miejsca ,wspinać się na drzewa
Nie lubi: Gdy ktoś jej rozkazuje ,lub jak ktoś się wywyższa i bez przerwy gada.
Boi się: pająków ,wszelkiego rodzaju lekarzy
Aparycja: Annabell to dobrze zbudowana wadera o białym gęstym futrze. Jest obecnie dość wysoka i nie widać żadnego śladu po wychudzeniu, które towarzyszyło jej przez lata. Jej uszy, ogon, włosy i łapy mają kolor głębokiej czerni. Oczy Ann mają barwę płynnego złota, są podkreślone czarną kredką do oczu i różowym cieniem o takim samym kolorze jak opuszki łap. Na brzuchu i łapach ma czarne skórzane pasy, natomiast na łebku ma białą czaszkę zawieszoną na srebrnym łańcuszku, który ukryty jest wśród gęstych włosów.
Hierarchia: zwykły członek
Profesja: Szpieg, Przywódca zabójców
Żywioł: Cień, Moce Piekielne
Moce:
-Potrafi stać się na jakiś czas cieniem ,dzięki czemu może się do kogoś zbliżyć i pozostać niezauważona
-Szybsza regeneracja gdy znajduje się w ciemnościach
-Widzenie w ciemności
-Tworzenie przedmiotów z cienia
 Postrzeganie duszy- Potrafi zobaczyć duszę, do kogo należała i jaką ma moc. W razie, czego potrafi pobrać od niej energie i przejąć moce jej wcześniejszego właściciela jednak tylko na godzinę. Jeśli właściciel władał ogniem, Annabell będzie potrafiła kontrolować ogień. Jednak zazwyczaj przez dłuższy czas uczy się jak używać nowych mocy, dlatego nie jest to umiejętność przydatna w krótkiej walce.
Przywoływanie demona: Przywołuje demona, który pomaga jej w walce. Słuchają jej rozkazów jednak przez to, że zawarła pakt z bogiem podziemi. Demony pomagają jej nie chętnie i gdy tylko mogą zrobią wszystko by jej zaszkodzić. By ją wykorzystać musi narysować na ziemi pięcioramienną gwiazdę, przez co nie może przywołać demona podczas walki.
Zaświaty: Potrafi odwiedzić podziemia, by stworzyć portal musi użyć swojej krwi. Potrafi też na jakiś czas przywołać zmarłego do świata żywych, jednak musi mieć pozwolenie Owariego, który często się na to nie zgadza. Sama moc zużywa dość sporo energii, dlatego wpada do podziemi tylko, gdy czegoś potrzebuje. W razie potrzeby może negocjować uwolnienie duszy zmarłego, jednak zawsze musi oddać coś w zamian.
Przemiana: Potrafi przemienić się w demona, dzięki temu staje się silniejsza, szybsza i wyostrzają jej się zmysły. Pod postacią demona lepiej kontroluje swoje moce. Jednak nie używa tej umiejętności zbyt często, ponieważ nie panuje dobrze nad sobą nie odróżnia wtedy przyjaciół od wrogów. Gdy traci nad sobą całkowicie kontrole (np. gdy się zezłości albo mocno zasmuci) automatycznie aktywuje się u niej tryb ,,Krwisty poryw”. Nie może łączyć tej mocy z innymi.
Krwisty poryw- Jest to najniebezpieczniejsza moc Annabell, ponieważ im więcej krwi utraci tym staje się silniejsza i potężniejsza. Przez osłabienie umysłu wstępuje w nią sam bóg podziemi niszcząc wszystko na swej drodze. Im więcej osób zrani i zabije tym więcej zyskuje mocy i energii, karmi się w tedy cierpieniem i bólem innych. Jedyny sposób by przerwać tą moc to wybudzenie Annabell z transu w tedy zyska kontrole i przerwie tryb krwistego szału. Jest to moc bardzo wycieńczająca dla organizmu.
-Zamiana w człowieka
-Tworzenie portali do wybranego miejsca
Umiejętności: Dzięki swojemu małemu rozmiarowi jest bardzo zwinna .Chociaż po niej tego nie widać silna z niej wadera .Potrafi tak się ukryć ,że nikt jej nie znajdzie ,dobrze wtapia się w tłum
Historia: Annabell ,zaraz po urodzeniu została porzucona,ponieważ była najsłabsza z miotu i nikt nie dawał jej zbytnich szans na przeżycie .Po krótkim czasie znaleźli ją ludzie ,którzy wzięli ją do ośrodka badawczego . Zaopiekowali się nią ,gdy skończyła 6 miesiące zaczęli na niej drobne badania.Gdy miała dwa lata zaczęli na niej eksperymentować, wstrzykiwali jej jakieś lekarstwa i różne specyfiki ,patrząc na reakcje jej organizmu. Bardzo źle znosiła ciągłe badania dlatego po jakimś czasie Ann zachorowała. Miała wysoką gorączkę ,straciła apetyt przez co mizerniała z dnia na dzień, widać było ,że długo nie wytrzyma ,dlatego lekarze postanowili przetestować na niej nowy środek który miał cofać efekty starzenia się. Gdy go zaaplikowali, stan Ani polepszył się przestała chorować ,stała się też młodsza o parę miesięcy. Ale specyfik spowodował efekty uboczne które nie chciały zniknąć jak czarno-biały szczurzy ogon ,zakrwawione oczy, mały wzrost albo wydłużone uszy. Ludzie nie wiedząc co zrobić postanowili porzucić waderę ,by nikt nie dowiedział się o eksperymentach na niej przeprowadzanych .Przez to ,że Bella ,żyła w niewoli nie wiedziała jak ma przeżyć ,gdy miała umrzeć z wycieńczenia znalazł ją członek watahy Porannej gwiazdy i uratował.
Rodzina: Siostra Luna
Zauroczenie: Sama nie wie
Partner : brak
Potomstwo: brak
Patron: Unmei
*Talizman: Na szyi nosi ampułkę z eliksirem młodości ,który uleczy najcięższe rany ,nie stety może tego użyć tylko raz (wywołuje efekty uboczne )
Towarzysz: brak
*Cel: Zemsta na ludziach ,którzy na niej eksperymentowali
*Inne zdjęcia: 
Pod postacią człowieka:
 Dodatkowe informacje: Używa swojego ogona jak bicza. Gdy zasypia zawisa na swoim ogonie głową w dół. Nie potrafi dobrze polować ,dlatego jest wychudzona. Nienawidzi gdy ktoś wspomni coś o jej odmiennym wyglądzie
Przedmioty: Eliksir Mocy, Szalik bożonarodzeniowy, Eliksir Żywiołu
Statystyki: 50
Siła: 13
Zwinność 16
Siła magiczna: 4
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4
Inteligencja: 9
ZK: 423
Wykonane questy: 1
Pochwały:1
Ostrzeżenia: 0
Poziom: 10
Właściciel: Lychee8-1 / tigress13579@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon
NewMooni
SOTT